2014. július 31., csütörtök

Egy átlagos nap

Egy átlagos napon alig történik valami, és nincs időm egy kiadós túrára. Ma is így volt, csak annyi történt, hogy Bonyhádról hazafelé tartva, ismét letértem a Széptölgyesi-tavakhoz , ahol a következő érdemleges dolgokat örökítettem meg mintegy 10-15 perces ott tartózkodásom során : Messzi magasan két réti sas keringet. Amikor az egyik előtt elhúzott "egy másik dimenzióban" egy csapat seregély, akkor készült ez a kép.

2. Szintén távolban elhúzott egy barna rétihéja

3.A tavon egy dögunalmas hattyúcsalád és a távolban ácsorgó szürke gémek mellett szintén messzi,  2 db búbos vöcsök és 3db szárcsa úszott. Egyszer csak megmagyarázhatatlan okból -vagy tán, hogy mozgalmasabb képet csinálhassak- az egyik szárcsa felszállt és a két vöcsök mellé landolt. A képen a landolás előtti pillanat.

Este szokásos vihar, távoli felhőn belüli villámlással indított. Én a teraszról fotóztam,  a szomszéd háztetők és a kisvárosi kábelrengeteg fölé irányítva a kamerát

Aztán egyszer csak a közelben akkorát szólt, hogy előjöttek emberi gyengeségeim.  Természetesen a menekülésemet az objektív vizesedésére fogtam, mert a következő pillanatban már szakadt is, ahogy az lenni szokott mostanában.