2015. december 6., vasárnap

Unalmas percek Keselyűsben

Kiugrottam Keselyűsbe, unalmas szürke idő volt. A Sárossal kezdtem, de nem sok érdemi látnivaló volt.

A Sároson egyre kevesebb érdekes látnivaló van, nagy itt mostanában a pangás. (Vagy csak én vagyok egyre türelmetlenebb.) Sárosnak gondolom nem használt az, hogy a tóparton most már a második tarvágást végezték. Nem is értem az erdészeket, hogy ahová valami attrakciót telepítenek, ott miért kell tarvágással elcsúfítani a tájat. (Persze értem, a pénz miatt.) 

A keselyűsi tanösvényen megmértem ezt az öreg mezei juhart, de sajnos nem okozott kellemes csalódást, csak 275 cm a kerülete. Itt is kitermelés zajlik, de szerencsére a sokkal kíméletesebb szálalással.

Egy érdekes odú, úgy keletkezett, hogy az egyik fűz belenőtt a másikba, aztán a nagyobb el kezdett korhadni.

A Holt-Sió melletti füzes 1.

A Holt-Sió melletti füzes 2.
A pecások nagy örömére menetrendszerűen csapatostul megérkeztek  a kárókatonák